sbb kablovska

 

televizija,internet i fiksni telefon

12 meseci upola cene

EON TRIO (TV+NET+TEL)

Iskoristi akciju za nove korisnike TRIO paketa – 12 meseci za samo 1499 dinara/mesečno!

 

Usluga telefonije:

  • Besplatni razgovori sa više od 1.000.000 brojeva unutar SBB i United Group mreže
  • Neograničeni pozivi u EON Full i Premium paketu prema svim fiksnim mrežama u Srbiji 
  • 200 minuta ka zemljama iz Zone 1 u EON Full i Premium paketu
  • 200 minuta ka fiksnim brojevima u Srbiji i zemljama Zone 1 u EON Light paketu
  • Prenos broja iz druge mreže ili novi SBB broj
  • Identifikacija poziva
  • Govorna pošta
  • Preusmeravanje poziva
  • Pozivi na čekanju

EON DUO (TV+NET)

Iskoristi akciju za nove korisnike DUO paketa – 10 meseci za samo 1499 dinara/mesečno.

 

  GIGA MREŽA:

  • Dostupno u Giga gradovima – Beograd, Novi Sad, Subotica, Gornji Milanovac, Pančevo, Kragujevac, Niš, Paraćin, Sombor, Leskovac, Valjevo, Užice, Zrenjanin, Vršac, Kraljevo
  • SBB Optički internet brzine do 1 Gbps
  • UNIFI i UNIFI Travel u svim paketima
  • EON Connect u EON Full i Premium paketima
  • U ostalim gradovima brzina interneta je do 300 Mbps u zavisnosti od paketa:
  • DUO Light do 50 Mbps, Duo Full do 100 Mbps, DUO Premium do 200 Mbps
  • TRIO Light do 75 Mbps, TRIO Full do 150 Mbps, TRIO Premium do 300 Mbps

Akcija traje do 31.10.2022.

Prikazana akcija važi za nove korisnike SBB usluga koji se opredele za EON pakete, i to do 31.10.2022. uz ugovor na 24 meseca. Uslovi korišćenja usluga i ponuđenih paketa dati su u zvaničnoj ponudi sa cenovnikom i akcijskoj ponudi za digitalizovana i negitalizovana područja. Usluge TV unazad do 7 dana i Video klub su dostupne isključivo putem EON Smart Box-a, EON Smart TV aplikacije i EON mobilne aplikacije. EON Connect servis je dostupan svim novim i postojećim korisnicima koji u okviru svog paketa koriste napredne modeme Technicolor CGA2121 i Ubee EVW32C. EON Connect servis trenutno nije dostupan na GPON i ETHERNET infrastrukturi. Iskazane cene uključuju aktiviranu opciju e-Računa.

 

Provera tehničkih mogućnosti

Ukoliko ste zainteresovani za uvođenje SBB usluge, popunjavanjem formulara prvo proverite da li imate tehničke mogućnosti za uvođenje usluge:

Kontakt za nove korisnike usluge SBB kablovske

Broj telefona: 060/4535-410
Radno vreme: Ponedeljak-Subota: 9-19h

Koji je paket najbolji za tebe?

Light

Osnovni paket

Za svakodnevnu upotrebu

Gledajte filmove bez prekida

Full

Najtraženiji paket

Najbolji odnos cene i kvaliteta

Za višečlane porodice

Premium

Najkvalitetniji paket

Za najzahtevnije korisnike

Online bussines

Česta pitanja

Koji su tehnički preduslovi i kako da se prijavim za SBB uslugu?

Ukoliko živiš u zgradi u kojoj već postoji naša kablovska infrastruktura, dovoljno je da se prijaviš preko našeg sajta ili pozoveš Kontakt centar na broj 060/45-35-410.
Ukoliko u zgradi ne postoji SBB mreža ili živiš u kući, prvo je potrebno proveriti da li na tvojoj adresi postoje tehničke mogućnosti za priključenje SBB usluga. Tehničke mogućnosti možeš proveriti dostavljanjem podataka putem sajta (Postani korisnik) ili Kontakt centra na broj 060/45-35-410. U najkraćem roku ćemo te kontaktirati I obavestiti o rezultatima provere.

Da li na više televizora mogu da pratim kanale iz osnovne ponude?

Da, uz samo jednu mesečnu pretplatu, kanale iz osnovne ponude možeš pratiti na tri televizora. Za potrebe praćenja kanala na više od tri televizora, možeš potpisati ugovor za dodatne priključke, što podrazumeva plaćanje dva ili više mesečnih održavanja u zavisnosti od broja TV aparata. Jedan ugovor podrazumeva do tri televizora.

Na koje načine mogu da platim račun?

Račun za korišćenje naših usluga možeš izmiriti na više načina:

  • Online plaćanje, bez provizije, unosom brojeva sa platne kartice u online uplatnicu. Uplatnici pristupaš putem linka koji ti šaljemo uz E-račun, a dostupan je i na početnoj strani Moj SBB portala/aplikacije, klikom na Online plaćanje.

• Direktnim izmirenjem sa svog tekućeg računa bez provizije korišćenjem usluge Platiša

• Na našem naplatnom mestu možeš platiti gotovinom ili platnim karticama

• Račun na klik, ako imaš otvoren račun u Telenor banci. Putem aplikacije jednim klikom možeš da platiš sve račune SBB-a i Total TV-a, bez provizije i bez čekanja u redovima

• Plaćanje 2D barkodom na UniCredit bankomatima i u Merkator, Roda i Idea prodajnim objektima, očitavanjem 2D bar koda koji se nalazi na SBB računu

• U pošti/banci putem naloga za uplatu (popuni sledeće podatke):

Uplatilac: Ime i prezime nosioca ugovora

Primalac: SBB d.o.o.

Iznos: Iznos za uplatu

Žiro račun: 170-300208154-85

Poziv na broj: broj tvog ugovora (podatak na računu ili Moj SBB portalu)

Šta mi je potrebno od dokumentacije?

Ukoliko tehničke mogućnosti postoje javiće ti se naša tehnička služba i zakazati termin instalacije. Tom prilikom će doneti svu potrebnu dokumentaciju pa nije potreban lični odlazak u poslovnicu – sve je brzo i jednostavno!
Korisnik može postati svako punoletno lice, bilo da je vlasnik ili podstanar na adresi stanovanja.

Koje brzine interneta imate u okviru paketa?

Brzine interneta u EON paketima kreću se od 75-300 Mbps, a u GIGA gradovima (Beograd, Novi Sad, Subotica, Gornji Milanovac, Pančevo, Kragujevac, Niš, Paraćin, Sombor, Leskovac, Valjevo, Užice, Zrenjanin, Vršac, Kraljevo) od 150-500Mbps.

U okviru paketa na raspolaganju ti je i digitalna televizija sa naprednim servisima kao što su Video klub i TV unazad 7 dana kao i digitalna fiksna telefonija sa 200 minuta uključenih u pretplatu i besplatnim naprednim funkcijama (poziv na čekanju, preusmeravanje poziva, brzo biranje…).

Da li moram da budem vlasnik objekta u koji želim da uvodem SBB?

Potpisnik ugovora ne mora biti vlasnik nekretnine gde će se instalirati oprema. Glavni uslov je da lice koje potpisuje ugovor ima ličnu kartu izdatu na teritoriji Republike Srbije.